HİKAYELER


GERCEK BIR ASK HIKAYESI..! (1)

22.10.2005 12:38:19




(Arkadaslar Merhaba Hani Derler Ya Dünyada ’Ölümsüz Asklar’ Vardır Die İste Bu da Onlardan Bir tanesi... Biryerde rastladım cok etkiledi beni sizinle Paylasmak İstedim. Ask acısı cekmis birinin yazdıgı bir maildir bu okuyacağınız...)

Nur içinde uyu...Topragin bol olsun Tek Askim !!!!!!!!...



Senin icin ne derece önemi var bunu bilmiyorum ama ben bu satirlari yazarken gözümden damlalar akiyor klavye üzerine.Erkekler aglamaz lafi bana göre degil.Aglamaktan hiç utanmadim,duygularim,acilarim beni bogdugu zaman hep agladim.Yine agliyorum...Sizleri tanimiyorum ama sizlerle paylasmak istiyorum.Lütfenbu satirlara bir seven olarak sahip çikin ve lütfen yazili satirlar olarak geçmeyin.Okudukça yeryüzünde insanlar neleri yasarmis diyeceksiniz buna eminim. Bir memur ailenin en küçük çocugu olarak babamin tayininin çiktigi bir köye tasindik.Huzursuzdum,okulumu bir köy okulunda okumaktansa ,sehirde medenice okumak
istiyordum.kaydimi yaptirdi babam okula.Ilkokul 4. siniftan basladim köy okuluna.Beni bir sinifa verdiler.Ögretmen köyde yabanci oldugumu biliyordu ve hangi siraya oturmak istiyorsan otur dedi bana.Bir kizin yani bostu sadece oraya oturdum.Hayatimi adadigim,gidisiyle beni bitiren insanla ilk o zaman tanistim.Ismi Altinay idi.Cocuk yasimda bile onun güzlligi beni çok etkilemisti.Masmavigözleri,gamze yanaklari ile arada bir bana dönüp gülüsü,yanlis yazdigim notlarimda kendi silgisiyle defterimdeki hatayi silmesi beni o minik yasimda ona bagladi.O dönemlerde cocukça bir arkadaslikti. Zaman ilerledikçe onsuz tek saniye geçiremiyordum.ya ben
onlara gidip ders çalisiyor, yada o bize geliyordu.Mükemmel bir paylasimciydi.Yüregini,sevgisini,dostlugunu daha o yasta vermisti bana.Ilkokulu birlikte okuduk ve ayni sirada bitirdik.Hep onunla hep ona biraz daha alisarak. Ortaokula geçtigimizde ailelerimize rica ettik ve bizi ayni okula yazdirdilar, hatta ayni sinifa,hatta ayni siraya oturmamiz için babalarimiz ögretmenlere adeta yalvardilar.Basarmistik.yine ayni siradaydik.Geride kalan ilkokul dönemindeki iki yilda anladimki onsuz hayat bana huzur vermiyordu.Yasimiz olgunlastikça o beni,ben onu daha çok seviyordum.Çocukca baslayan arkadasligimiz sevgiye aska dönüsmüstü ortaokul yillarimiz bitmek üzereyken.Sehir merkezinde.Ailelerimiz liseye geçtigimiz sirada ortak bir karar aldilar.Buna göre tek ev kiralayacak ikimiz ayni evde kalacaktik.Annemde bizimle kalacakti.Allahim o karar bize iletildiginde dakikalarca
sarmas dolas kutlamistik bunu.Ona asik olmustum.Ayni duygulari oda paylasiyordu ve bunu farkeden ailelerimiz
okul bittiginde evlendirelim diye karar almislardi bile.Ona tapiyordum artik.Hasa allaha sirk kasar gibi günah
islercesine seviyordum.Ilk elini tuttugumda sakin bir daha birakma demistim. Yanaklari kizarmisti,utanmis ve
basini önüne ! egmis,gülümsemis ve elimi siki siki kavramisti.Artik hergün elele tutusup okula gidiyor okuldan
çikarken elele dolasiyor geziyor öyle gidiyorduk evimize.Arada bir elleri terler ve her terleyiste elini elimden
kurulamak için çekerdi.Bunu her yaptiginda kizar elimi birakma diye azarlardim,hep tamam tamam diyerek
gülümser ve hizla elini avucuma sokustururdu. Hersey harikaydi,dünya cennet gibiydi gözümüzde.Yillar akip
gidiyordu mutluluk içinde.Nihayet liseyide bitirmek üzereydik.karne dönemi gelmisti.Karnelerimizi aldik hiç
kirigimiz yoktu.Sevinçle sarildik birbirimize elimi tuttu.bunu kutlamak icin bir cafeye gidip cola icerek
kutlayacaktik.Okulun az ilerisinden geçen bir çakil yol vardi.Her zaman toz duman içinde olurdu.çakillarla
kapliydi.O yolun benim ve ölürcesine sevdigim insanin ayrilmasinda bu kadar rol oynayacagini bilsem hiç
girermiydik o yola.Neler vermezdim o yolu yürümemek için. Eli yine elimdeydi,ansizin elini çekti,terlemisti yine
eli.Sanirim dört adim atmistim.Dönüp yine azarlayacaktim.Çünkü hem elimi birakmis,hemde geride
kalmisti.Dönüp baktigimda Dünya basima yikildi.Sanki gökkubbenin altinda kaldim.yerdeydi ve yüzünden kan
fiskiriyordu.ne yapacagimi bilemedim üzerine kapandim yüzüne yapismis saçlarini kaldirdigimda hayatimi
bitiren o görüntüyle karsilastim.Basi kesilmis bir tavuk gibi çirpiniyordu.Suratina bir tas parçasi biçak gibi
saplanmisti ve bakmaya doyamadadigim mavi gözlerinden biri akmisti.Suratinin yarisi yoktu.Hirliyordu bana
biseyler demek istiyor kanla kapli diger gözünü temizleyerek bana biseyler demeye çalisiyordu.Yoldan geçen bir
kamyonun tekerinin altindan firlayan bir tas suratina saplanmisti.Ölürcesine bir aski,gelecegimizi kibrit
büyüklügünde bir tas parçasinin bitirecegini bilemezdim.Donuk donuk hiç konusamadan yüzüne bakmaktan baska bisey yapamiyordumEllerini tuttum kaldirdim basini gögsüme dayada ve elimi siki siki tuttu.Akan kan ellerimize damliyordu.Yoldan geçen bir araba durmus bizi seyrediyordu,hastaneye yetistirelim dedigimde kanli
oldugu için almadi ve kaçti gitti.Kimse arabaya almiyordu.çevreme bakip yardim eden demekten,ona dönüp
seni seviyorum,beni birakma,dayan demekten baska bisey yapamiyordum.Iki dakikalik bir çirpinistan sonra
kucagimda öldü.Cennet olan Dünya 5 dakikada cehenneme döndü.Tam dokuz yil oldu onu yitireli.Kendime
olan güvenimi yitirdim.Artik kimseyi sevemem,kimsede beni sevemez korkusundan kurtaramiyorum
kendimi.Bitkisel hayatta gibiyim.Tek elimde kalan bu net.bu net araciligiyla sizinle paylasmak
istedim.Yitiren,yada ben yitirenle paylasmak isteyen herkese elleri terlese bile ellerimi birakmamalari sartiyla
elimi uzattim.Dost,kardes,arkadas ne olursaniz olun ama elimi birakmayin.Size sesleniyorum, elimi birakmayin
lütfen..........


Devamini’da ekleyecegim.

Ekleyen/Kaynak: emelisi




Bu bölüme Hikaye ekleyebilirsiniz. Hikaye eklemek için tıklayın

Yorumlar [ Yorum Ekle ]

Yazan: tamer     13.08.2015 21:05:36

Ben böyle bir aşk ne yaşadım nede beni seven böyle birini bula bildim. keşke bende kısacık bir ömür yaşasam ama böyle bir aşk yaşasaydım.
Uzun bir ömre tercih ederdim .


Yazan: sanane    13.08.2015 20:22:51

Hadi be ordan.Yıllardır aynı şeyi sallıyosun.


Yazan: gamze    18.01.2015 20:26:45
sevgi
bişey diyemiyorum ya Allah sana sabır versin


Yazan: karam    05.02.2011 22:11:27

sizi en iyi ben anlarım bende hayatımın anlamını aşkımi kaybettim arslanlar gibiydi hiçbir rahatsızlığı yoktu ne olduysa iki aya içinde oldu ve onu kaybettim ben onsuz nasıl yaşıyacam nasıl


Yazan: Fulden    22.11.2009 17:56:04
Basin sagolsun.
S.a ilk olarak basin sagolsun demek istiyorum. Allah hicbir kuluna kaldiramiyacagi yükü vermez. Yasadiklarin gercekten cok aci Allah sabir versin. O mavi gözlüyü hep sev, sen görmesende ben onun herzaman senin yaninda olduguna inaniyorum. Nekadar aci olsada, seninde gelecegin icin caba göstermen lagzim. Eminim mavisinde seni mutlu görmek istiyordur. Kendine cok iyi bak ve herzaman dua et. Ediyorsundurda bundan eminim. Mavigözlününde topragi bol,mekani cennet olsun. Allaha emanet ol canim. Fulden.


Yazan: bitanesi    01.11.2009 21:55:40
AŞKK
bende aşkımı,canımı,bitanemi,nişanlımı,yarınlarımı toprağa verdim perşembe günü onsuz geçen günler o kadar acı ki alışamam ben onun yokluğuna inan seni çok iyi anlıyorum arkadaşım bu dünyada olmadı öbür dünyada kavuşuruz temennisi var bunun için çok dua ediyorum.. onu öyle çok seviyodum kii o da beni yok böyle bi aşk derdi başkalrı ama Allah onu daha çok seviyomuş ki yanına aldı onu çok özlüyorum onsuz ben bi hiçim ama ben üzüldükçe o orda acı çekiyo ve bütün kalbimle biliyorum ki o beni hep bekliycek çünkü biz söz verdik birbirimize bende ona sadık kalcam kavuşcaz gül bakışlım...


Yazan: Hüzün    27.08.2009 16:05:32
Basinsaolsun :((
BASINSAOLSUNN :(( yaa cok aci birsey ama bende sevdigimi kayipettim :(( yani senin acini bende yasiyorum unutmák bunu kabullenmek cok zor oluyor suan bende herseyi arkadaslarla dolduruyorum ama oda olmuyor nazen ... ama ben ne sesini duydum nede son kez görebildim :(( beni eklermisin YAZAR ARKADASIM LÜTFEN EGERKI KONUSMAK ISTERSEN TABIKI ....


Yazan: emoş    10.05.2009 13:02:57

yha inan cok üzüldüm ve cok agladım gercekten o kadar acıki anlatamam...aslında seninle aynı kaderi aylasıo gibiyim...lütfen üzülme hakkında hayırlısı neyse o olsun...gidenler geri gelmio maalesef üzülmekle herseyi geriye getiremiyoruz..benim suan 17 yasındayım sevgilimi trafik kazasında kollarımda can vererek ugurladım...sanki giderken gülümsüyordu bana...son eks ellerinden tuttum ve sımsıkı sarıldım ona...bagırıp cagırıyordum ama hiçkimse gelipde ellerini uzatmadı bize...sevdiğim kişinin adı sefa isi...o kucagımda can verirken bana bişeyler anlatmaya calısıyordu ben cok kötü durumdaydım ben kurtuldum ama o oracıkta öldü...bende sizlerle paylasmak istedim beni yanlız bırakmayın


Yazan: 26EFSANE26    08.04.2009 18:34:24
SEVGİ
hayat o kadar acımasız ki kardeşim,bazen insanın isyan edesi geliyor,ama isyanın kendine oluyor,ne demişler büyükler kaderimdir dedim üzülmedim ki,gelde üzülme şimdi,hikayenin sahibine diyeceğim,allah sabırlar versin...


Yazan: yok    17.03.2009 00:24:27
üzülme lütfen ya inan ağlattın walla
yapma böle ama tamam çok sevip bağlanmışsın birkere ama herşey kısmet işi hayırlısı buymuş dmek tuhaf tabi unutma sakın yüreğinde onu sevmeye dewam et ama kendinide o kadar yıpratma :( allah sabırlar wersin kardeşim


Yazan: oy_ku_2008@hotmail.com    18.11.2008 14:41:03
ask yakar
Ask bazen insanı üzer bazen sevindirir ama bazen yanılta bilir ben öleğ oldum kimseye güvenme hayatta kimseyle konusma bu dünyada kimse sana dogruyu sölemz ama bu benim bakıs acım.Ssen inan üzücü ama azda olsa insanı dogduguna pisman eden birisin çünkü sen acılı kırakersin.


Yazan: A_zRai_L    23.09.2008 03:31:20
başın sağolsun
kardeş başın sağolsun okurken tüylerim ürperdi allah kimseye göstermesin Ama şunuda unutma yaşama sevincini yitirme yitirtme hem allah sevdiği kullarını erken alır yanına herşeyin hayırlısı başın sağolsun hayata en azından yeniden bağlan birini sev demiyorum yaşamaya çalış en azından ...


Yazan: Cemre    31.07.2008 11:12:27
DOSTLUK
yhaaa çok üzüldüm okuduğumda sen de benim gibisin...:( Ama bn bi yönden şanslıyım be kardeşim... benim çocukluk aşkım ölmedi hala yaşıyor..ve beni dostu olarak seviyor...aşk..çok fena bişi yhaaa...Allah sana sabır versin biz hepimiz yanındayız merak etme:)
Bursalı Cemre


Yazan: gülcan.21    12.07.2008 17:53:26
ölümsüz sevgi
ya arkadaş mahvettin beni yaaaa. hala ağlıyorum... zaten duygusalım
bak bide bu taraftan bak olya acı ama gerçek ALLAH'IN biçtiği ömüre kim karşı gelebilirki...
ne mutlu sanaki sevmiş sevilmişsin... üzülme bence o şu an seni görüyor ve mutluluğun için sana dua ediyordur... lütfen ALLAH'A sığın ve ondan sabır dile...


Yazan: HALİME     01.07.2008 14:36:44

ya kardeşim inan çok üzüldüm allah sabır versin brenimde aşkım askerde ve şu an hakkari yüksekovada normalde hergün arardı ama 2 gündür hiç aramadı çok merak ediyorum ama ne olursa olsun onu seviyorum şimdi teli kapalı kafayı yiycem dertleşecek birini arıyodum ki senin sitene rast geldm tekrar allah sabır versin kardeşim


Yazan: esma    17.06.2008 17:29:26
etkilendim
çok acı verici bir aşk hikayen var başlarda ne güzel bunların sonu evlilik olacak diye heyecanla okudum sonunun kötü bitmesi beni çok üzdü ama hayat acı ve acılarıyla çok erken tanışmışsın allah yar ve yardımcın olur inşallah en kötüsüde nefes aldığımız sürece hayat devam ediyor


Yazan: EDA    25.05.2008 20:42:17
VEFASIZ
YA GERÇEKTEN ÇOK ACI VERİCİ BENDE SEVDİM AMA SEVİLMEDİM İNAN BANA BU DAHA ÇOK ACI VERİCİ EN AZINDAN SEN ONUN HATIRALARIYLA YAŞIYOSUN BANA ONDAN KALAN HİÇ BİŞİ YOK KNŞMA İSTEYEN AMA İNSAN GİBİ SADECE ARKADAŞ OLARAK KNŞMAK İSTEYENLER ADRESİMİ ALABİLİR EGER SENDE BUNLARI OKUYOSAN ADRESİMİ AL BEN SENİ ÇOK İYİ ANLARIM BUNA EMİNİM


Yazan: anqelesra    16.02.2008 15:18:05
sorry
yha bu hikayeyi rastqele qördüm ve okudum qercekten coq acı verici ben sewdim kişiyle ayrıldım die kendimi coq yıprattım coq acı ceqdim ama bunu okuduktan sonra duyqularım coq deişti en azından o yasıo onu qörebiliyorum lütfenn sende üsme canını hersey insanlar için takdiri ilahi diceksinn unut demem faydasız olcak biliorum cünkü bu asla unutulmas...hayat lanet bişi yha dicekk bişi bulamıorumm!!!


Yazan: Bünyaminyusuf    26.01.2008 16:20:24
kız arkadaşını 9 yıldır kaybetmiş ama olsun
bunyaminyusuf@hotmail.com
kız arkadaşını 9 yıldır kaybetmiş ama olsun ben bu hikayeyi 2 gün oldu okuyalı lütfen bilen varsa tanıyan varsa arkadaşı onunla tanışmak istiyorum


Yazan: Bünyaminyusuf    26.01.2008 16:18:17
Tek elimde kalan bu net.bu net aracılığıyla sizinle paylaşmak istedim
Selamlar arkadaşlar bana bu olayı yaşayan arkadaşın emailinbilen varmı?Lütfen bilen varsa benim emalime atabilirmi ben çok etkilendim kendisiyle tanışmak istiyorum.
bunyaminyusuf@hotmail.com


Yazan: yağmur    06.09.2007 13:40:08
kardeşim sana çok acıdım
ya kardeşim çok üzüldüm ya inan gerçekten ellerim ayaklarım titredi ya okurken ağladım üzülme


Yazan: ask-acısı    07.08.2007 12:08:05
çok üzüldüm bu hikaye için ve çok agladım
çok üzüldüm allah kimseye yasatmasın yazanada sabır versin aglamaktan yazamıorum kimseye yasatmasın allah


Yazan: duygu    24.07.2007 18:17:27
senn canını sıkma elbet buda geçer allahım kimsenin başına böle bişi vermesin yarabbim
herşeyden önce size ve ailesine allah sabır versin inan çok üzüldüm ve şok oldum bu yzaıları ourken inanın benimde gözlerim doldu herşeyden sağlık sağlık omadan hiç bir şey olmuyor bakın hayat daha devam ediyor siz canınızı sıkmayın elbet buda geçer ama unutulamzsı sordur bbirde keşke herkes sizin gibi sewebilse bide o geçen arbalrdsan birisi alsıydı belkide yaşayabilirdi ama azrailin önüne geçilmez birde allah sewdiğini erken yanına alırmış neyse kendinze iyi bakın byby


Yazan: GİZEM    21.07.2007 14:49:44
ELDEN BİŞEY GELMİYO İŞTE
GERÇEKTEN ÇO K ÜZÜLDÜM.ZATEN DÜNYADA SEVDİĞİN BİR KŞİYİ KAYBEDERSEN YAŞAYAMAZSSIN.DÜNYSADASIN AMA KALBİN HEP ONUN YANINDADIR.HİÇ UNUTAMAZSSIN.ELDEN BİŞEY GELMEYİNCE ÇILDIRIRSIN.ÇÜNKÜ SEVDİĞİN KİŞİ GÖZÜNÜN ÖNÜNDE ÖLÜYO.UYAPACAK BİŞEYİN YOOK.ÜMİT VAR. AMA HAYAL OLARSK.BİRGÜN ÇIKIP GELECEKMİŞ GİB İ OLUR.SANKİ Bİ YERE GİTMİŞ DÖNECEKMİŞ. GİBİ.UNUTMAK İSTESEN UNUTAMIYOSUN.ÖMRÜNÜN NEREDEYSE YARISINI ONUNLA GEÇİRDİN. ANLAYOTRUM SENİ ARKADFAŞIM SAKIN ÜZÜLME .EMİN OL O HEP SENİN YANINDA.!!!


Yazan: hayal     16.07.2007 20:14:07
yaşamaya devam kardeş
seni anlıyorum ama hrşeye ragmen hiç degilse onun için gülmlisin o şuan seni biryerden görüyor ve sen mutsuz olunca oda oluyoo okeymi canım hep güll


Yazan: buket    16.06.2007 23:31:30
kaderin önüne geçilmiyor işte
işte kaderin önüne geçilmiyor sen ne yaparsan yap ne dersen de bu hikayeyi önce onur abinin radyo programında dinlemiş ve çok ağlamıştım hatta haftalarca etkisinden çıkamadım bütün arkadaşlarıma anlatmıştım ama bu kadar gerçek olduğunu bilmiyordum bende benim gibi aşkı acılarıyla yaşayan varmı die merak edip girmiştim ama seninki daha acıklı kendi derdimi unuttum aradan 9 sene değil bir ömür geçse unutmaz yalnızca alışırsın ama bence bu bukadar çok sevmeyi bien bu kalbi daah fazla nasır tuturma bu kadar sevmeyi unutan varken emin ol oda bunu isterdi ve RABBİM her daim yardımcın olsun belkided bu yaşadığın hikaye sevmesi bilmeyenlere ders vermek içindi yalnız değilsin.biliyorum sevmesini bilen biri asla kötü olamaz ve sevgi kendisi ile bütün güzellikleri beraberinde getirir ne olursa olsun sevmekten vazgeçme


Yazan: elansu    16.04.2007 14:47:04
elim sende
gerçekten ilgi çekici bi hikaye,ama filimden alıntı yapmış gibi sanki nese elim sende


Yazan: Abdurrahman SAYAR    08.04.2007 00:35:40
ÜZÜLMEK YETMEZ......
Evet herkes üzülüyor.Zira acıklı bir olay,Allah kimseye yaşatmasın.Ama üzülmek yetmiyor,bu olaydan dersler çıkartmalıyız.Kendinize bir sorun acaba bu sevgi hep böyle sürermi diye.İnsan sevdiğini kaybedince duyguları daha değişik oluyor.Zira her seven başında aynen sizin gibi sevdiğini sanıyor.Ama her nedense sonu o sizin ulvi sevginiz gibi olmuyor.Nedense ileride EKONOMİK,sıkıldım gibi bahaneler çıkıyor.Bunların böyle olmaması için kaybetmekmi gerekiyor.Sevince herşeyi ile sevmeli,işin sapını çöpünü bırakmalı adam gibi gerçek hayatta sevmeli...Bence böylesi daha yüce,erkeksen böyle sev...Saygılarımla....


Yazan: ZEYNEPPPPP    18.02.2007 11:39:43
acı aşk
ay çok etkilendim gercekden çok üzüldüm,allah sana sabır versin böle bir aşk böle güzel saf bir aşk nerde şimdilerde


Yazan: DERYA    12.01.2007 02:54:46

COK ETKILEYICI BİR YAZI BENIM BAŞİMA GELDI BENDE NİŞANLIMI KAYBETTIM 4SENE OLUYOR VE SIZINLE DOST OLMAZ ACINIZA ORTAK OLMAK İSTERIM ADRESIM YAZIYOR ZATEN MSN HEP ACIKDIR WELCOME_TO_HEELQHOTMAİL.COM BENIMLE IYI BIR DOSTLUGUNUZ OLABILIR KARDEŞ BEKLERIM GELIRSEN BIRGUN


Yazan: büşranur seven unutmaz    24.12.2006 11:44:45
çok güzeldi üzülme
bu çok güzeldi bende okuyunca ağladım sakın üzülme allahın rahmeti allah sevdiği kişileri yanına erken alır derler doğru üzülme sakın bende birini seviyom ama o beni sevmiyo ndn bilmiyom bak siz yine birbirinizi sevmişiniz ne güzel kendini üzme byby


Yazan: KELEBEK    03.11.2006 14:45:35
çok acı verici bir olay.
geçekten dayanılması çok zor bir durum.allah sabır versin demekten başka söyliycek bişey bulamıyorum.ben artık inanıyorum senin gibi sevdiğine halen daha değerinden bir nebze bile kaybetmemiş insanlar çok az.gerçekten orada birisi arabasına alsaydı sizi belkide yaşayacak olurdu sevdiğin.allah hiç kimseye sevdinin acısını yaşatmasın.


Yazan: esra    05.10.2006 13:33:10

yüreğin çok acılı.böyle bir aşkı yaşamış olmasam bile empati kurmaya çalışıyorum.hayat adil değil,gerçeği kabul etmek zorundasın.mutlu olmaya çalışmalısın.mutluluğa giden bir yol yok mutluluk o yolun kendisidir unutma.


Yazan: GECEPOSTASİ    27.07.2006 11:35:35
ŞOKTAYIM
abicim herşeyden önce başın sağolsun çok ama çok etkilendim ve üzüldüm diyecek bişey bulamıyorum seni az da olsa anlıyorum sana hayat devem ediyor üzülme diyemeyecem çünkü senin olayın çok farklı ne deyim allah sabır versin ben o kaza anında ordan geçmelk için herşeyimi verirdim şimdi yaa çok kötü oldum tekrar başın sağolsun e mail adresime cvp yazarsan sevinirim AKSRAYDAN GECEPOSTASI-68 ÜMİT


Yazan: merve    27.07.2006 01:58:37
allah kimsenin başına vermesin yarabbim
ölüm bizler için ama bu ölüm çok erken olmuş sizin hikayenizi okudum ve ağladım çünkü böyle güzel bi aşkın böyle bitmesi çok kötü olmuş.ama hayata küsme inşallah karşına çok iyi insanlar çıkar onu unutma ama hayatına devam et o kalbinde olcak yine ama sen artık ilerine bakmak zorundasın ve bak iyi günler kib bye allaha emanet olun


Yazan: cem çaltepe    23.07.2006 19:42:07
yüreğin sevdiyse
değerli arakadaşım dostum anladığım kadarıyla yüreğin sevmiş.çok üzüldüm desem az olur seni anlıyorum.dertleşmekte isterim.Ama unutma yürekler sevmek içindir sakın şeytana aldanma o temiz yüreğin dolduracak başka temiz güllerde vardır ve sakın ihanettir diye aldanma çünkü eminim sana o kadar gönül veren birisi senin böyle acı çekmeni ve yanlız kalmanı istemez.insanlar doğumlarını isteyerek seçmedikleri gibi ölümlerinide seçmezler ve de insanlar başı boş değiller.Bunu biliyor olman lazım sana sabır ve metanet diliyorum.kib.


Yazan: nazlis    30.06.2006 14:08:59
yorumsuz ve açık
çok etkileyici bir yazı.
size Don Miguel Ruiz’in Ustaca Sevmek kitabını öneriyorum..
aynı şey değil ve çok kişi de yaşamaz ama yaşayanlar için hayat devam ediyor..
sonsuzluğun ötesi içinizdedir!



Etkileşimli Bölüm
  Sonraki 10 Hikaye
  En Çok Yorumlananlar
  Yeni Ekle
  Yorum Ekle
  Tümünü Listele
| 101 Okey Oyunu | Türkçe Kürtçe Sözlük | Kürtçe Dil Testi |
counter