FIKRALAR


Güzel Bir Bilim Sorusu Mutlaka Çözün

11.11.2007 08:52:47




ADAMIN BİRİ MAVİ ARABASINI ÜSTÜ AÇIK 1 ARAZİYE PARK ETMİŞ SONRA YAĞMUR YAĞMIŞ YAĞMUR YAĞDIKTAN SONRA ADAMIN ARABASININ TIPKISINDAN 10 ARABA DAHA YANINA SAĞINA SOLUNA FELAN PARK ETMİŞ ADAM GELİNCE HEMEN ARABASINI BULMUŞ NASIL?

ARKADAŞLAR 15 TANE YORUM YAPILINCA CEVABI SÖYLEYECEYİM.

Ekleyen/Kaynak: ! Romeo ! ====ROCK_Cİ_İMAM




Bu bölüme Fikra ekleyebilirsiniz. Fikra eklemek için tıklayın

Yorumlar [ Yorum Ekle ]

Yazan: ömer    27.01.2013 23:02:52
orta
yaa arabanın sağına soluna araba gelmiş arabası ortadaki araba bide adamın ismi ne


Yazan: LIJNE    27.04.2012 20:14:03
ARAZİ
GARİB BEYE KATILIYORUM


Yazan: h.kan    10.09.2011 13:33:49
cevap
15i tamamlamaya çalışıyom


Yazan: realist    02.05.2009 14:12:09
araba
yağmur yağmadan önce geldiği için tekerlek izi az az olan yer onun arabasının olduğu yerdir diğerleri teker izini çok bırakır.


Yazan: fatih a.k    25.12.2008 17:31:33

güzel fıkra eee... sonra


Yazan: gfgdfg    22.11.2008 08:48:10
super be
super bi bilmece hımmmm:::::)


Yazan: fıkraci kız    14.11.2008 14:13:22
fıkra
çok güzell


Yazan: diyarap    12.11.2008 11:17:17
cvb
zalim 2108 abicim çok güzel yorum yapmıssın doğru olabilir ama bi yandanda yağmur yağdığından dolayı arabası renk vermiş veya üşümüş olabilir grip geçirmiş zuhahahaha:D


Yazan: garip_bey    23.10.2008 10:50:51
arazi
arkadaşlar soruda diyorki arazinin üstü açık arabanın üstü dil yani. maşallah yorumcular çok akıllısınız daha soruyu tam kavrayamıyorsunuz. cevabı arazinin üstü açık yağmur yağıyor ve arabanın içi doluyor. yağmurdan sonrada diyer arabalar geliyor hepsi bu.


Yazan: ayazda*üsümek    10.10.2008 01:11:56
:)))))
cane2121 O cevabı vermek için cok düşündün mü merak edıyom bu kadar şaçma bi cvp olamaz ınsan soruyu okur sen benı güldürdün allahta senı güldürsün:)))))


Yazan: R@piD___GRuP    07.10.2008 13:33:54
RAHMİ
üstü açık arabalar arazide ne işi var allah aşkına:d:DD:D:D:D:D:D:D


Yazan: pelin    28.08.2008 20:21:50
cevap
cevap ne


Yazan: serwanahmet    08.08.2008 22:34:33

cvbı nı kendin bilyosan söylerdin:)


Yazan: tiamo    19.05.2008 21:50:42

hayatımda duydugum en sacma soru


Yazan: eknhğk     17.03.2008 19:38:43
eiurak
burdaki yorum gerektiren soruları soran ve ciddiye alıpta yorumlayanların yaş ortalamısı sanırım 9 fazla etmez.


Yazan: colemerig    13.03.2008 20:53:04
colemerig
bu adam biraz h.......rrrrr mıymış kiii plakayı unutmuşş ıslak kuru altı üstü falan bakmış lan arabam olsun plakayı brak volan dişlisini ible sayarımm


Yazan: CANE2121    13.03.2008 10:25:59

CEVAP SORUNUN İÇİNDE TABIKIDE ONUN ARABASI MAVİ DE ONDAN TANIMIŞ


Yazan: vaperetto    04.03.2008 10:23:21
saçma
bu ne biçim soru beee,İlkokul seviyesinde bile değil....peeehhhh....


Yazan: rojaciwan    03.03.2008 19:22:31

arabasının altı ıslak olmadığından


Yazan: zalim2108    15.02.2008 21:24:55
cevap
yağmurdan önce geldiği için arabasını park ettiği yer kuru yani toprak kurudur diğerlerinin yeri ise ıslanmıştır o yüzden kendi arabasını hemen bulmuştur


Yazan: gurbet_gurbette    08.02.2008 15:46:51
yorum
plakasından tanımış


Yazan: zekii    04.02.2008 20:58:00

gerçekten çok zormuş biz bilemedik hadi söyle söyle söyle


Yazan: seyfullah altuntop    25.01.2008 14:28:32
cevap
çünkü diğer arabalar yağmurdan sonra geldikleri için adamın arabası yaştır diğerleri ise kurudur ve adamda hemen arabasını bulur


Yazan: batuhan    24.12.2007 15:24:43
araba
15 yorum olmuş cevabı yaz artık


Yazan: önderverse    16.12.2007 17:23:06
tabii ki plakasından
plakasından anlamış


Yazan: **f_y**    16.12.2007 16:59:53
fıkra
adam arabasını park edince toprak kurudur . fakat yağmur yağarken diğerleri park etmiş arabanın altına bakar


Yazan: balim19    15.12.2007 15:30:16

aman allahım bu soruyu çok mu düşündün


Yazan: alonewolf.780    14.12.2007 11:21:41
ÜSTÜ AÇIK
Çünkü adamın arabasının üstü açıkmış


Yazan: black_rose    11.12.2007 15:53:14
bilim sorusu
adam arabasını nasıl bul muş yağmurdan su dolduğu zaman içi ıslak olur veya diğerlerinin rengi farklıdır


Yazan: ÖNDERRRRRRRRR!!!!!!!!!!    06.12.2007 17:32:06
CUNKU O ADAM ARABASININ ÜSTÜNE ÖRTÜ ÖRTMEMİŞTİR DE ONDAN
örtü


Yazan: xxxxxxxxxxxxx    06.12.2007 16:02:20
gec bunlari mike
oooo bilim de baya ilerlemişsin seni tebrik etmeli nerde okudun sen amerika da mi


Yazan: ultraslan21    05.12.2007 12:44:29
bilim sorusu çok güzel
arkadaşların dediği gibi arabanın altı ıslak kalmış ve plakadan tanımış tabiki


Yazan: dara ardal    30.11.2007 15:36:39

tabi ki plakadan ve de sadece onun arabasının altında yağmur birikintisi olmaz. Çünkü diğer arabalar yağmurdan sonra oraya geldiler. Yani arabanın altı kuru kalır ama gelen arabalar yağmurdan sonra geldikleri için yan taraftaki toprak ıslak kalır...


Yazan: ! DiNo !    30.11.2007 12:26:08

plakadan ranımış tabi


Yazan: R.Önem    27.11.2007 11:53:36
park
üstü açı arazili 4*4 arabanın üstüne park ettiği için


Yazan: mtn    22.11.2007 22:30:10
m
arabasının içine sudolmuş ondan tanımış


Yazan: romeo ==rock_ci_imam    20.11.2007 06:30:29
TEBRİKLER HERKESE
BİDE ARABASININ ALTI KURUYMUŞ DİĞER ARABALARIN ALTI ISLAK


Yazan: taha45    18.11.2007 07:45:43

plakadan


Yazan: fatherkhan    14.11.2007 20:34:11

ıslak oldüğü için


Yazan: ilhan    12.11.2007 22:15:21
güzel bir bilim sorusu
onun arabası ıslakmışta ondan tanımış



Etkileşimli Bölüm
  Sonraki 10 Fikra
  En Çok Yorumlananlar
  Yeni Ekle
  Yorum Ekle
  Tümünü Listele
| 101 Okey Oyunu | Türkçe Kürtçe Sözlük | Kürtçe Dil Testi |
counter